Zarówno dla tych co są ciekawi , jak i dla tych którzy udzielą mi wskazówek.

Cel to MILION do 50-czyli za 19 lat!

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem 31 latkiem ! Czas na zmiany!

wtorek, 18 maja 2010

Powtót do blogowania

Po dłuższej przerwie powracam do blogowania!

Zmienię charakter mojego blogowania, porzucam pisanie na temat moich inwestycji i oszczędzania . Pozostawię na nim informacje o wysokości i stanie portfela. Pozostają nadal aktualne wszystkie plany i marzenia!

Mój blog będzie dziennikiem ! Dziennikiem który pomoże mi zmotywować i kontrolować się , a tematyką jego będzie :moja działalność gospodarcza!

1 maja jest dniem w którym wcieliłem w ,,życie'' moje marzenie ! Marzenie o własnej firmie i szybkim powrocie do Polski!

2 komentarze:

  1. No juz sie balem ze calkiem zapomniałes o blogu ;] no to czekamy na ciekawe wpisy o działalności ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ponownie i życzę sukcesów z nową firmą.

    OdpowiedzUsuń