Zarówno dla tych co są ciekawi , jak i dla tych którzy udzielą mi wskazówek.

Cel to MILION do 50-czyli za 19 lat!

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem 31 latkiem ! Czas na zmiany!

środa, 19 maja 2010

19 maja środa

Wykonanie planu dnia:

1. Skończyłem kosztorys. Po uzyskaniu cenowej informacji od producentów określiłem minimalną cenę.
2. Nabazgrałem e-maila do mojego norweskiego kolegi z prośbą o wsparcie i pomoc.
3. Określiłem listę 6 czynności do wykonania w pierwszej kolejności tj.:
a. znależć producenta schodów
b. oszacować przychody i rozchody
c. znaleźć firmę projektującą schody
d. strona w internecie
e. znaleźć firmę która będzie sprzedawać dla mnie schody
f. znaleźć firmę która w przyszłości będzie wszystko koordynować i kontrolować

Podpunkt b i c jest wykonany!


Plan na czwartek 20 maja:

1. skończyć folder reklamowy.
2.napisać tekst do po norwesku do folderu i na stronę internet.


1 komentarz:

  1. I jak idzie z tym planem?
    20 czerwca już dawno minął a raportów brak:)

    OdpowiedzUsuń